Glad nyhet.

Försova sig - Check !
Vara som en zombie, trött och seg i huvudet  - Check!


Kom precis till skolan. Hade lite problem med att ta mig upp i morse.
Bob hade tydligen ringt 5 gånger för att Kakan bad henne väcka mig, men mobilen var på ljudlös och jag hade stängt av alarmet. Kom upp till slut i vilket fall och Kakan hade inte åkt till skolan än så hon mötte upp mig vid Norrtull så drog vi upp till skolan.

Mötte Ljungen i dörren uppe på våran våning och gissa vad han gick och bar på?
VÅRA PROV, RÄTTADE!
Och vet ni, både jag och Kakan blev godkända. Helt jäkla awesome ! =D
Det gjorde min dag, så nu slipper man tänka mer på det.

Aja, ville bara berätta det. Ska följa med brudarna ner och röka nu så.

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0