Ghost !

Jag har blivit riktigt lat på helgerna ahr jag märkt. Jag ligger kvar i sängen alldeles för länge när jag egentligen borde göra annat.

Vakna förut av att det var nåt konstigt som befann sig i sängen, ett spöke?! :



Haha, förstår inte vad det är hon hålls med där under. Helt plötsligt slänger hon upp ett ben som ser aslångt ut.
Hon är knäpp lilla Ralldirulldan (:

Måste ta tag i att packa ner allt jag och Esmeralda behöver ha med oss upp till mamma och pappa imorgon.
Hon måste ju ha så mycket, värre än mig !
- Matskålarna
- Mat ( knaper + blötmat )
- Kattlådan + sand
- Leksakerna, tunneln, fiskespöt, råttan.
- Hennes filt så hon har en doft hon känner igen.

Tror hon kommer trivas med att kommma hemifrån ett tag. Vi kommer ha henne i ett rum på övervåningen, det är ett rätt stort rum +kontor + en stor garderob, så hon kommer inte känna sig trängd (: Och sen kommr hon ha fullt upp med att peta ner saker från skrivbord och sånt ( hon tycker saker ska vara på golvet ) KUl för mig sen att plocka ihop allt sen, haha ! 
Vi vågar inte riktigt ha henne löst i huset eftersom det är så stort och hundarna är där också. Vill ju inte skärmma slag på henne. Men för att hon inte ska känna sig ensam så kommer ju jag vara med henne och så kommer vi släppa in antingen farbror Rambo eller lilla Lisa till henne, så hon får en kompis. Hon kommer trivas som tusan !




Men men, lika bra att jag sätter igång. Vill även ta mig en promenad i solen också, ska bli skönt (:

Love J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0