Fyndigt.

Alltså denna hosta tar livet av mig snart !
Det roliga är att hostan slutar när jag röker, men kommer snabbt tillbaka efter.
Aja, berätta lite om hur min dag sett ut so far?

Vaknade runt 7:30 imorse, ganska så pigg faktiskt.
Dock hittade jag snooze och somande om, vaknade av att bästis sms:a, vi kom fra mtill att båda var lika döda och inte skulle orka ta oss upp så vi hann till skolan. Så istället bestämde vi oss för att ses vid klockan 11 istället. Sagt och gjort, mötte upp henne vid Norrtull runt 11, knallde upp mot Ica Strömmen för att jobba lite (:
Gick helt kanon, as always. Bara det att det inte är lätt att göra det man ska när det är 20 meter lång kö som sträcker sig förbi där vi står och plockar upp och ner och fram och tillbaka. Men det gick det med tillslut.
När vi var klara kom Lill-madde och mötte upp oss där inne, Kakan köpte Nudlar så satt vi oss ute i solen medans hon käkde.


Ooom nom nom nom nom =D

Drog sedan vidare mot stan. Kakan hittade och hängde undan en jättefin klänning som hon ska ha på studenten + en vit spetskofta(?)  Skitsnyggt iallafall.
Det avr inte riktigt meningen att jag skulle få med mig något hem, men när vi svängde förbi Gina så fynda jag lite faktiskt!



Supersöt midjejacka 99:-  / Ord.pris 249:-


Skön vanlig tröja 49:- / ord.pris 149:-



Hittade även 2 grejer på H&M, typ nödvändigheter.
Söta hårklämmor 19:50 och ansiktspeeling.

Nu sitter jag helt trött i både kropp och huvud, så funderar på en powernäp.
Återkommer senare iallafall (:

Love J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0