Filmhäng med Esmet.

Är alldeles för trött för detta egentligen, men berättar lite kort om dagen.

Första delen vet ni redan så vi tar från eftermiddagen.
- Hjälpte mamma med maten, blev kanongott !
- Bror och Sussie kom hit
- Satt ute i hagen hos mina fina älsklingar som är bäst i världen. Myset massor och borstade av den värsta leran. Får bli en storstädning av dom när det blir lite torrare ute (:
- Busat med Ralldan massor + att hon har blivit kanonkäär i Rambo. Dom är supersöta tillsammans <3

Missan har fått sin kvällsmat ( kattmjölk, godisar, blötmat och knaper )så hon är oerhört nöjd, dock verkar hon sakna sin feta man som ligger och chillar i köket ^^. Så n uhar jag bestämt att hon och jag ska mysa ner oss i sängen för att kolla på lite film och kramas (:

Kollade igenom alla filmer nere i vardagsrummet och kände för lite nostalgi, Mean Girls och Scary Movie 4...so 2000 ! Haha, det får duga för ikväll.

Godnatt alla raringar !



Känns som att en del av mig saknas.
Patrik, jag älskar dig och jag vill att du ska vara här!
Du är helt klart bästast i världen min fina <3

L
ove J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0