Felsms.

Jag är nog universums sämta på att plugga då jag började klicka runt på internet för några minuter istället.
www.felsms.com hamnade jag på och ja vad ska man säga, det går inte så bra för folk alla gånger ;D

Till: Mamma
Sms: Bara så att du vet så ligger jag med din man!
Svar: Med din pappa?

Förklaring: Nej, självklart ligger jag inte med min pappa! Hade haft en hemligt förhållande med en kille som va gift. Efter några bråk med honom så blev jag så arg och skulle skicka ett elakt mess till hans fru, då istället av ren ilska så va jag för snabb och hann inte ändra utan skickade till min mamma. Det blev lite komiskt faktiskt. Hon fattade såklart att det blivit fel.

Haha, fail! Folk skriver så sjuka saker, värre än det här och råkar skicka till fel person, sjuktligt kul =D

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0