Esmeralda.

Har knappt sovit något inatt, har bara legat och viridt och vänt på mig.
Orden " Du var ju min prinsessa..." har ekat i huvudet.

Idag är en jobbig dag, på många sätt och vis.
Ska senare sen hem till Patrik för att säga hejdå till min lilla ögonsten Esmeralda som idag kommer flytta hem till mamma & pappa i Köping. Jag vill inte, men det är för hennes eget bästa. Där har hon sin pojkvän, sina lekfarbröder Ville & Sinus, större yta att springa runt och busa på, hon kommer sedan få springa ute och vara den katt hon var menad för. Kommer kännas tomt utan henne här, men det är ju absolut inte sista gången jag träffar henne. Hon kommer få det helt kanon däruppe <3





Nu ser du till att busa ordentligt med voffarna, och ge som stryk om dom är elaka.
Min lilla sessa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0