En peppande pojkvän.

Det är så skönt när jag bestämt mig för att jag ska göra något, till exempel skolarbeten. Då kickar min Patrik in och peppar mig som fan och puschar på så jag ska bli klar, och jag älskar't!
Som nu nyss så satt jag och skrev min Svenska A prövning, skulle svara på frågor om Myter i litteraturen och han hjälpte mig igång och sen gåre bara av sig självt. Och nu när jag ändå är på G så har jag bestämt mig för att göra yttligare en uppgift, en fördjupningsuppgift där ens svenska skrivspråk testas. Ska skriva en text på 3 sidor om något som intresserar mig, en faktatext eller liknande. Hade problem med att komma på vad jag skulle skriva om och då kicka älskling in igen och sa ; du kan skriva om Martin Luther King.



Patrik har utmanat mig lite. Han ska se hur långt jag hinner skriva på en timme, för då börjar hockeyn. Helst av allt ska jag vara klar med hela arbetet då tycker han ;D

L
ove J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0