Duvjävlar !

Men inte trodde jag att cafeér fanns, som inte hade muffins ! Nanana
Japp, här sitter jag lite lagom trött och lyssnar på Björn Rosenström av nån konstig anledning, haha !

Har varit uppe på stan typ hela dagen tillsammans med.... TOVE ! =D
Det är inte så ofta vi ses, så man uppskattar verkligen dom gånger det händer. Vi skulle ha käkat lite mat på PAUS, men det var vid lunchtid, så det var proppat med folk, så vi valde den hälsosamma vägen och styrde fötterna mot Dooonken. Det är lite kul att vi fortfarande är så lika, bara trycker i oss maten, sen klagar på hur mycket vi vill spy och hur jävla mätta vi är . Prata om allt och inget, mest massa gossip, jag älskar't ! Missar ju så mycket som händer så det är ju kanon.
Gick även runt i alla affärer för att hitta en studentklänning ( den jag hade tänkt mig var slut )  men kunde inte hitta något , och till slut gick vi båda där med skoskav. Men fick iallafall med mig nåt hem, så kika in sen så ska jag visa ;D


Pucko-bästis ! <3

HAHA förresten ! Sjukaste hände när jag skulle gå upp till stan för att möta Tove.
Jag kommer och går över Palace bron, i min egna värld som vanligt och tänkte på något spännande.
Jag ser även att massa duvor börjar flyga i en stor jävla klump rakt över , men tänkte inte mer på det. Helt plötsligt så smacka det till i pannan på mig och där står jag vääldigt överraskad ! Då har det otänkbara hänt... en duvjäkel flyger i ögonhöjd på mig, och smackar till med vingen i pannan på mig ! Han skratta säkert efter också, den jäveln. Såg jag chokad ut? - JA  Kollade folk konstigt på mig när jag bara stog där med öppen mun? - JA.
Men jag skäms inte, ska nog fan få tag på duvan...ge igen? Absolut ! Man gör inte sånthär och tror man ska komma undan ostraffat !

Neh men kika in snart så ska ni få se min nya favorit.
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Tove

Sötaste bilden då:D haah...härlig dag ida, ses snart igen tycker jag:D

2010-04-01 @ 18:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0