Duktig Kisse !

Tänkte berätta lite om min dag innan jag och lilltösen somnar (:

Vi blev upphämtade utanför mig och Patrik runt kl 15 idag. Det var inga som helst problem med att få in Esmeralda  i kattburen, hon var superduktig. Samma sak i bilen, hon pep lite i början, men när vi åkte från bror i Finspång så sov hon hela vägen därifrån och hem till mamma och pappa. Inte ens när vi stanna för att handla så brydde hon sig, hon sov vidare =D När vi kom hem hit så tog jag med tösen upp på rummet, med alla hennes grejer och hon trivdes direkt. Massa nytt att lukta på och nya ställen att kolla. Lämnade henne en stund ensam så hon fick vänja sig, så jag gick ut till hästarna och pratade lite med dom. Dock är det förjäkla lerigt i hagen, men det gick. Möttes även av denna smårunda misse när jag gick ut ;


"Lilla" Rambo (:

Annars har vi inte gjort så mycket. Vi käkade lite, prata om allt och inget.
Esmeralda trivs kanon och har redan träffat 4 av 8 katter och en av hundarna, Wille ! Trodde hon skulle vara jätterädd och resa ragg och sånt som katter ofta gör, men nejdå...hon var hur lugn som helst. Fräste lite åt Stejna, men inget mer än så. Superduktigt är hon =D Hon har även blivit bästis med Rambo redan. Släppte ihop dom förut, förstår att hon blev lite rädd först med tanke på Rambos storlek xD Men sen så sprang hon efter han och dom nosades och pussades. Dock fick Rambo världens ondaste öga av Esmeralda när han snodde hennes mat, haha !


Esmeraldas första möte med hunden Wille (:

Så det har iallafall varit en toppenkväll och jag är riktigt stolt över min tös.
Tänkte att jag skulle ta och sova nu, ska nämligen med mamma till Arboga o sko en häst imorgon runt kl 10. Dock vet jag inte om hon kommer upp så tidigt imorn. Hon fick nämligen köra brorsan tll sjukan/akuten förut. Han lider av extrem astma och har ingen medicin med sig "/ Hoppas allt går bra ! Han är ju så jäkla känslig för djuren här hemma.

Men godnatt gott folk, så hörs vi imorgon.
Love J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0