Dubbelt upp !

Godmooorgon...emh, förmiddag? Eftermiddag?

Vaknade upp ensam i sängen förut, paniken drog över mig och jag undrade var min andra hälft tagit vägen?! Jag insåg då att han faktiskt pussa mig hejdå runt kl 8 imorse då ha noch hans vänner skulle dra ut och fiska (:
Så han kommer vara borta hela dagen och då funderar jag på (eftersom vädret suger) att ha en ta-hand-om-dig-själv-dag, jag skulle behöva det, riiiktigt skönt !

Får se först om jag hittar orken, har nämligen blivit ännu sjukare.
Trodde att jag höll på att bli frisk då jag bara hade lite hosta men nejnej, fick feber inatt och nu på morgonen vaknar jag upp torr i halsen som aldrig förr då min näsa täppts igen under natten. Så sammanfattningsvis så är jag sjuk igen, feber, hosta och en jävligt täppt näsa.

Klockan börjar närma sig 12:30...så om man skulle fixa sig lite frukost och sätta på något dåligt webb-tv program? Låter som en bra idé för tillfället. Vi får höras seanre (:

Love J.
( ja, under helgen så kommer det bli bildlösa och tråkiga inlägg då min dator inte är som den ska)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0