Det finns alltid ett "men".

Vädret är det inget fel på, solen skiner, humöret är på topp, det känns om att jag har en jäkla massa självförtroende och bra självkänsla idag... MEN, jag vaknade upp med ett bultande huvud. Och sånt kan verkligen förstöra en hel dag.

Jag lyckades försova mig till 9:20 och just därför stressade jag upp mig lite för mycket med att försöka bli klar så snabbt som möjligt och det har ju sina negativa sidor. Så jag kom varken upp i tid, kom inte heller iväg till skolan alls och antagligen missar jag det fina vädret som är ute idag om jag inte tar mig en powernäp och huvudvärken försvinner. Annars kommer jag bli en riktigt gnällig jävel idag, stackars älskling.


Jag kom inte längre än såhär.

Nej men om man skulle försöka vila upp huvudet ett tag då, sen kanske ge sig ut på en promenad ?

Love J.


Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

man gör ingen nytta i skolan med huvudvärk ändå! ;O

2010-04-15 @ 10:40:24
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/
Postat av: johanna

nee man gör ju inte det :O och jag hade projektarbete nu på morgonen och då skulle ja fixa klart 3 bilder = ansträngande för både ögon och huvud -.-

2010-04-15 @ 10:55:22
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0