Den där med virus.

Har suttit och pillat lite med datorn och fixat sidor och annat som jag behöver.
Lämnade nämligen in den förut till killarna på skolan för att bli av med alla virus, och nu både låter den mindre och är inte längre elak mot mig, helt kanon (:
Meeen eftersom jag glömde bort att man måste logga in på skolan första gången efter man gjort något med datorn, så fick Erik hjälpa mig lite med att komma in på annat sätt hemifrån, så just därför blir det nog rätt bildlöst över helgen.


Rökfri; 40 timmar.
Känner inte längre av röksuget så där riktigt mycket, det kan komma lite då och då.
Dock blev det ju värre i skolan idag när både kakan och Bob rökte, och hemma så röker ju älskling. Men jag håller mig till mina morotsstavar och dip.
Har faktiskt redan märkt en del förbättringar såsom att allt faktiskt smakar mycket bättre, jag blev inte anfådd påväg till skolan förut, har inte lika kalla händer. Dock så har jag istället fått världens hosta, men vet inte vad den beror på. Men jag kämpar på.
Älskling sa förut; " Jag är riktigt stol över dig gumman " 
Det är så skönt att höra, och att ha nverkligen peppar mig.


Nog om rökningen, för nu iallafall ;D
Fredag och vad ska man göra? Vädret är verkligen skitkasst ute nu, helt mulet och tråkigt, rengar gör det lite till och från också. Älsklings vänner kanske ville göra något sen, annats får det bli film, gottis och mys i soffan om inget annat dyker upp.
Är så himla sugen på ett glas viiiiin.



Love J.

Ps. ska nog snart ta hem min bebis igen, jag klarar mig inte utan henne <3
Esmeralda, mamma saknar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0