Den där med rosa koppel.

Har suttit och pratat med både mor & far i lurn ett bra tag nu på förmiddagen och gossippat om allt möjligt (:

En stor och framför allt glad nyhet är att Lövis (hästen på 24 år) inte är halt i traven, alltså är han på bättringväg och jag blir så jäkla glaaaaaaad !!!
Hästarna hade blivit nyfikna på en som red förbi ner på vägen, så Nordman och Maiken sprang iväg först och kolla och sen kom gammelgubben i trav efter dom, och mamma hade sett att beben var som det skulle igen =D

Hon skickade även filmen på Esmeralda när dom var ute med henne för första gången igår ;

Massa nytt och spännande för lill tösen att kolla på.
Sen kom även Cecilia Steen, Ellen Propeller och Nonne Kattmamman för att hälsa på henne (:
Ska snart åka upp och hälsa på min lilla ögonsten <3

Neh, nu måste jag käka, duscha och fixa eftersom klockan redan är 13:00, och jag sitter här i bara underkläder, haha!

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0