check check check.

Ohändelserik lördag som det är så tog jag tag i lite nödvändigheter, sånt som är tråkigt men ändå måste göras nångång.

- Disk
- Städning
- Bubbelbad med hårinpackning

Hmm föresten, när jag stog och dammsuga så hände nåt  MYCKET konstigt.
Jag och älsking har ju en stooor New York tavla på hallväggen, som sitter på två skruv som försövrigt är pluggade i väggen. Iallafall så går jag rumt där och dammsuger och hör då en hög duns. Så jag vänder mig om och tror ni inte jag får se tavlan på golvet då eller !? Det är omöjligt att den på något sätt ska kunna åka ner utan hjälp och jag var inte ens i närheten ?!
Hatar det här, för vilken lägenhet jag än bott i, så har jag kännt mig iaktagen och det har hänt mysko grejer.
Kan någon ge mig en förklaring på allt detta ?

Well well, tänkte kolla om Jimm yhar lust att komma hit och göra mig sällskap och under tiden även fixa lite mat, kolla på Sandhamn och kanske lira lite Xbox? Låter kanon (:

Love J.


Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Det är nog dessvärre inte lägenheterna som är hemsökta, det kan mycket möjligt vara du som är det! Energin följer dej vart du än flyttar helt enkelt. Vår lägenhet där emot är det, creepy as hell! Känner mig iakttagen från vardagsrummet jämt!

2010-04-24 @ 16:23:52
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/
Postat av: Tove

Jag tror att det är din skyddsängel som vill påminna dig om att han/hon finns i din närhet, råkar bara vara en aning klumpig:)

2010-04-24 @ 16:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0