Besviken.

Rökfri; 2 dagar.

Japp, jag klara mig i TVÅ hela dagar utan en enda cigg.
Men, jag stog inte ut med en rastlös kropp, yrseln och kallsvettningara. Och när jag inte vet hur längde kroppen reagerar på det sättet så orkar jag inte längre, plus att det tar på mitt humör som jag får kämpa nåt så djävulskt med att hålla koll på.
Ja, jag kanske är en svag person, men jag försökte och det är det som är huvudsaken.
Visst att jag kommer ångra mig för att jag nu nyss rökte min första halva cigg på 2 dagar.
Men det kommer fler tillfällen, då jag kanske får mer motivation, och även kanske kan se till att sluta samtidigt som Patrik. För det är faktiskt inte lätt att bo med någon som röker när man själv försöker sluta.

Aja, ville bara få det sagt.
Trevlig kväll.

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0