Bert.

När jag är hos mina föräldrar så kanske ni märker att upptaderingen inte bli densamma?
Men tror det finns en viss förståelse eftersom jag sällan träffar mina fina familj och djuren.

Men idag så har det varit en rätt lugn dag. Blev tyvärr ingen långpromenad med hundarna men vi ska nog ta det imorgon istället om regnet har lugnat ner sig. Och sen så var moster Sussie, Gunnel och Mikalea på besök här i dag. Mikalea...som är Carolas syster typ, är med barn, och hennes mage är supermysiiiig! Vi fika lite, pratade och hade kramkalas, haha =D
Moster jobbar ju på Karsudden (?) och berättade en del om det, vet inte vad man ska tycka. Jag skulle aldrig vågat jobba där.


Moster och våran älskade Gunnel.

Alla har iallafall gått och lagt sig. Tror bror och Anna kollar på film och mamma & pappa kollar lyxfällan, så jag tänkte mysa ner mig i sängen och glo på Bert ! Haha, hitta en Bert-dvd nere i DVD-hyllan så varför inte liksom.
Får hoppas att älskling ringer snart med, I miss him <3

Godnatt alla.

Love J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0