Bad, bad day.

Jag har upptäckt 3 fel med denna dag än sålänge.

1. Jag lyckades försova mig galet mycket, vaknade halv 12.
Förstår det inte riktigt för imorse runt 8 tror jag så log jag och sms:a med bästis. Måste ha somnat om stenhårt efter det.

2. Det snöar ute ?! Okey, snöblandat regn, men come on...det är faktiskt slutet av April!
Det finns väl en liiiten fördel med detta väder, jag kommer nämligen sitta inne och plugga hela dagen.

3. Fel och fel kanske inte den här sista grejen är, men det kommer bli jobbigt.
Jag har nämligen börjat min Sluta-Röka grej nu. Jag skippade både efter sex (haha) och kvällsciggen igår och nu på morgonen så kämpar jag för att inte ta morgonciggen. Jag bad Patrik lägga undan ciggaretterna så jag slipper se dom hela tiden. Får bli att lägga all enerig och tanke på skolarbeten idag.
Berättar mer sen om hur det går för mig.

Dom 3 första dagarna kommer bli jobbiga, men det är helt klart värt det.
Slippa lukta illa om kläder, hår och framförallt i käften, sparar pengar som jag kan lägga på nåt vettigare och till slut så kommer min kondition att sakta men säkert återhämta sig då jag orkar göra nåt igen.

Hörs senare!

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0