Awesome !

Vaknade först runt 7 imorse, Esmet med och då vare ju bara försöka hålla sig vaken för då skull ju hon ha sitt morgonmys. Somnade om, vaknade vid 9 igen, hon också och samma sak då. Vaknade yttligare en gång runt kl 10, men då var det av at Esmet sprang runt och skrek och skek, så det var ju bara gå upp. prata med henne och sen köra ett magmys igen. Så nu är det luugnt och skönt.

Ska strax ta mig ur sängen, dra på mig lite kläder fräscha till mig and get awesome igen! Kakan ville att jag skulle gå upp till skolan och käka med henne, så det tänkte jag göra. Ska ju ändå hämta min studentmössa som har legat där över lovet!

Ah, detta blev ett kort tråkigt inlägg, men det blir bättre sen när jag kommer hem !

Love J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0