Årets första grillning.

Jappjapp, årets första grillning är avklarad (:
Direkt typ när jag kom hem förut (från promenaden) så slog jag på hockeyn, men hann inte kolla klart eftersom jag blev medbjuden av älskling hem till Dawwe, ytterst trevligt ! Så runt 18:40 kom Freddah och Dawwe och plockade upp oss, åkte vidare mot Coop för inhandling av kött, potatissalld och cooola för att sen sticka vidare hem till Dawwe.

Kvällen innehöll:
-Grillning
-Fotboll ( Arsenal - Man City ) Slutade 0-0
-Speedway
-Youtubeklipp bland annat Time Out, klockrent!

Tack för en riktigt bra kväll grabbar (:
Haha, blev en heeel del sport denna dag insåg jag precis, meeen, speedway kommer jag nog aldrig förstå mig på.






Toppendag och toppenkväll med en jäkla massa glädje.
Så nu ska jag krypa ner i sängen med min älskade Patrik (:
Godnatt.

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0