American Virgin !

Jag är typ mättast i världen efter den extremt flottiga och gottiga maten jag gjorde till mig och älskling !



Mums ;D



Haha, Freddah plocka ju upp oss för vi skulle handla lite, det blev lite mycket istället !
- 2 paket vitlöksbröd
- Nötter
- 2 paket
- Pomme
- 2 påsar chips
- Dipp
- Hallonsoooda ftw !
- Smööör.
Känns som att jag kommer gå upp nåt kilo ikväll ?




Nae hörrni, nu har inte jag tid med det här. Jag och folket ska ge American Virgin en chans. En film alltså. Och jag återkommer med vad jag tycker om den (:

Love J.


Kommentarer
Postat av: Kungen!

Antar att nötterna var dina och Patriks och Fredda köpte resten till sig själv.

2010-04-03 @ 15:43:49
Postat av: johanna

hahahha aa ! och han skulle ju promt sätta i sig allt OCH vägra bjuda på något med !

2010-04-03 @ 16:21:52
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0