A friend of mine.

Jag har så mycket vänner som stöttar mig i detta, och jag är verkligen tacksam !
Behöver det här verkligen, något som väger upp mot det onda <3

En vän sa till mig precis ; Såra inte dig själv, det är dig du ska leva med resten av ditt liv.

Hon har så rätt i det hon säger. Det är faktiskt mig själv jag måste leva med, det är jag som bestämmer hur jag ska må. Det komer bli svårt, det kommer göra ont, det kommer ta tid. Men till slut så kommer jag må bra, jag lär mig sakta men säkert att tackla motgångarna. Det är mitt val hur jag vill klara mig ur det här, vill jag stänga ute omvärlden och bara vara för mig själv så gör jag det, men jag kan även låta mina vänner finnas där, stötta mig, hjälpa mig upp och försöka må bra. Och det är precis vad jag ska göra.
En dag kommer jag må bra, med eller utan honom.


Love J.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi lämnar dig aldrig!

Bara slå en signal om det är nåt.

Finns alltid att nå på telefon. <3

2010-04-18 @ 16:15:27
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0