8:e April - Sunshine.

Godmorgon på er !

Kom upp vid klockan 9 förut, riktigt skönt. Och ett stort plus i kanten till att vakna upp och solen lyser massor ute, med klarblå himmel.
Följde med mamma ut för att fodra hästarna, dom stog och njöt i solen dom med. Jag gjorde deras dag med lite morötter ... då blir man alltid uppskattad ;D  Dock har Nordman lite svårt för att tugga klart innan han ska ha mer så han slabba ner min hand rätt rejält, puuucko! Ska gå ut till dom lite senare och försöka borsta av dom. JAg såg att dom legat i leran inatt så dom är grå istället för bruna.


Världens sötaste Nordman i vintras.
Han ser fortfarande ut som en bäbis, som den dagen vi hämtade honom för 11 år sen (:


Jaha annars då ? ska väl ner och käka lite frukost snart tillsammans med dom andra, moster Sussie kommer förbi sen och så tänkte jag ta en långpromenad med hundarna lite senare och hoppas på att mamma följer med (: Perfekt väder för sånt !

Hörs Laaaater !
Love J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0