3 timmar senare.

Fytuusan så duktig jag har varit nu ! Tog tag i städningen ordentligt så finns det knappt ett katthår kvar. Okey, så som Ralldirulldan springer runt nu så yr det i hela lägenheten -.-  Men annars så skiner det mesta. Jag är helnöjd och efter 3 timmars städning så tänker jag nu snart lägga mig i ett varmt bad och bara pyssla om mig själv ; Hårinpackning, rakning av ben, fötterna ska få må lite bättre osv osv. Ska bli myyys!




Resultatet; ett rent och vackert hem !

Jahopp, det har ännu inte kommit upp några större palner för fredagen. Får se om det kanske blir lite fredagsmys, som vanligt ;D Nu börjar iofs solen titta fram så kanske får med älskling på en liten promenad efter badet.

Laaaater !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0