3 April - Strålande sol

Tror nog att både jag och lilla Esmeralda har en hel del vårkänslor i kroppen. Vaknade upp på sjukt bra humör, kollade ut och blev ännu gladare, solen skiner som aldrig förr ! Jag och tösen satt precis vid balkongdörren och kollade ut, hon älskar alla fåglar som flyger runt och kvittrar utanför. Hon vill även pussas hela tiden och går bara runt och myser och pratar massor =D


Älskling har lite svårt för att vakna idag.

Har hunnit med att ta en dusch och satt på mig lite kläder redan, även fast jag gick upp för ca 40 min sen !
Vi ska nämligen iväg på påskmiddag hos svärmor idag (:
Men nu ska jag försöka få upp trötter och sen sätta igång med att locka håret lite grann.

Love J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0